sobota 19. května 2012

Takto to začíná

Podlehla jsem. Snažila jsem se tomu zabránit, ale nešlo to. Musela jsem si taky založit blog. Alespoň jeden. Proč?
1) Musím se pomstít těm ostatním krásným blogům, které mě tak okrádají o čas, když si jimi listuji. Chci, aby mě o ten čas připravovalo taky něco vlastního.
2)Navíc jsem si vždycky říkala, že na to taky mám, být bloggerka, tak je asi správná doba, konečně uznat, že to není pravda.
3)Konečně budu mít místo, kde si budu moct stěžovat, psát nesmyslné nápady a nedočkavě čekat, až mi to někdo okomentuje a skope mě do kuličky.
4)Zjistila, jsem že i moje maminka už má blog. Takže jsem zůstala jen já a můj domácí mazlíček. Tomu už jsem nemohla dovolit, aby mě taky předběhl.


1 komentář:

  1. nad touhle krásou z ikea uvažuju už delší dobu, a pořád jsem nevěděla, jak bych s ní naložila. výborný nápad, krásná dekorace :)

    http://modedeboulangerie.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat